איך הפכנו ניהול לידים כאוטי למערכת אוטומטית שהעלתה את יעילות המכירות ב-40%.
אופטימיזציית משפך שיווקי
Webflow, Make, Mailchimp, Google Sheet
2025

חברת Nya Experience, המובילה שיתופי פעולה בין משפיענים למלונות יוקרה, הגיעה אלינו עם אתגר כפול: תסכול משירות איטי של הסוכנות הקודמת, וצורך קריטי במערכת שתעשה סדר בניהול הלידים ותהליכי המכירה. המטרה הייתה לייעל את כל המערך הדיגיטלי, משירות ועד לתוצאות.

ראשית, נכנסנו לניהול השוטף של האתר והענקנו שירות מהיר ואיכותי. במקביל, בנינו מערך אוטומציות מקיף שיצר משפך שיווקי חכם, המטפל בליד משלב הפנייה הראשונית ועד הפיכתו ל'ליד רותח'. המערכת כוללת ניתוב אוטומטי של לידים לסוכנים, מעקב סטאטוסים ודאשבורד סטטיסטיות למנהלת.
השילוב בין ניהול אתר יעיל למערכת האוטומציות החדשה הוביל לעלייה של 40% ביעילות תהליך המכירה. שיר והצוות שלה קיבלו שליטה מלאה על הלידים, זמני התגובה התקצרו, ותהליך המכירה הפך למסודר ומדיד. בסופו של דבר, המערכת אפשרה להם להתמקד במה שחשוב באמת: לסגור יותר עסקאות.